Kanama olduğu an hemen doktora git yarın giderim falan deme anında git düşüğün saati olmaz . Benim de iki kere kanamam oldu . Deprem gecesi tektim evde uyandım korkudan geldi birinci kanamam ikinci kanamam sa o şekilde hemen doktora gittim sağlıklı çok şükür ama iğne verdi progestron hapı verdi işte kanama olunca kullanıyorum hapı . Kanın taze olması devamı gelmemesi normal bir durum olabiliyor ama kahve rengi olması iyi birşey değilmiş bilgin olsun . Kontrollerini sık yaptır geçmiş olsun