beyzakuzu00 Kızlar 39 haftalığım bi önceki postumu gören olmuştur bugün bebek hareketleri nedeniyle kontrole gittim şükür sıkıntımız yok. Muayene oldum sancı çıkıyor ama açılma hiç yok neler yapabilirim hurma yürüyüş ılık duş squat başka ne gibi öneriniz olur?
Bzdmr beyzakuzu00 benimde hiç acilmam yok merdiven çık in yürüyüş yap falan dedi doktorum birde arkadaşım hergun duşa gir karnına yavaş yavaş masaj yap duşta dedi bakalım deneyeceğim hepsini
arastiricianne Bzdmr ay ben hergün giriyorum 35+4 oldum 2cm acılmam vardı en son gittiğimde bişi olur mu acaba az daha beklese diyorum küçük sanki
Bzdmr arastiricianne Ilık duş açılmayı kolaylaştırıyor diyorlar ama ben ılıktan daha sıcak suyla duş alıyorum malesef bu huyumdan hamileliğimde vazgeçemedim ama hiç acilmam yok hergunde nerdeyse duş alıyorum ama yinede bir umut masajla deneyeceğim belki olur diye yinede siz dikkatli olun acilmanizda varmis
Tintinsu Bzdmr bende hiç ılık duş alamam hep sıcak maalesef :( ben de 38. Haftadayım hiç belirti yok şimdilik
arastiricianne Bzdmr ılık suyla alıyorum hep çok terliyorum çok sıcak basıyor haftamız erken diye korktum açıkcası