Arkadaşlar benim ikinci doğumum ilk oğlum 4 buçuk hasidna şimdi 15 haftalık hamileyim doktorum bu haftada ayrıntılı yapabilirz dedi bende ilkinde öyle olmadığını söyleyince oluyo dedi çok şaşırdım teknoloji mi degisti yaptıran varmı yoksa benim bildiğim şekilde mi aydınlatabilir misiniz beni. Bu arada ikili yaptıramadim haftam geçmiş aslinda benim niyetim 3 lu yaptırmak ti ama Dr haftadan oda oluyo deyince olmuşken ayrıntılı olsun o zaman dedim. Devlet değil bide özel.