Tbayram 180822 34+2.Haftadayım bende aldım ama henüz tecrübe edemedik. Burda bekliyim tecrübeli anneler bakalım neler diyecekler☺️
Heyzilwq 180822 ya bence ilk etapta gerekli değil her bebek kusmuyor ki eğer çok kusan bir bebek ise alınması ne kadar uzun sürebilir ki duruma göre alınabilir bence 🌼
Hallerimvarbenim Ben aldım ama hiç kullanmadım iki haftalık olduk yan yatırılıyor emdikten sonra reflü yatağına gerek kalmıyor bana göre ama belki benim atladığım bir yer vardır bakalım diğer fikirler nasıl olacak
btllsk 180822 Bende aynı düşüncedeyim kuzenim kullandı çok memnun kaldı ama memnun kalmayan da çok bilemedim 🙈