Kızlar nolur yardım edin ya ben daha önce böyle bir hastalık yaşamadım her zaman ayakta geçirirdim griplerimi gebelikten midir bilmiyorum çok ağır geçiriyorum benim gibi olup ilaç kullanmadan iyileşenler neler yaptınız😞ayağa kalktığım an başım dönüyor