inci_neva1703 Kızlar nişan veya su falan gelmeden açılma olup doğum başlayabilir mi ? Yaşayan var mı aranızda
Halimbey inci_neva1703 benim açılmam dogum anında olmuştu sancılarım vardı sadece sonra nişanım geldi ve kanama başladı