astroloji123 😅😅 aynı ben memnun oldum bana 3 kez erkek dedi dünde 16 haftalık olduk bebeğim 17 görünüyordu doktorum erkek dedi videoya çektik eşime gösterdim inanmıyorum diyor bende hala inanamıyorum😅 20 . Haftayı bekliyorum bende aslında artık biraz daha içim rahat tanişte şüpheler eşimle haftaya tekrar gidicez oda gözüyle görmek istiyor😅benimde 2 kızım var 3.inşallah allahın izniyle sağlıkla sıhhatle erkek olur inş🙏🏻