Minaliy Kızlar 21 haftalık ikizlere hamileyim. dün göğsümden çok az süt geldi bugünde baya bi sızlama var. Çok erken değilmi. Erken doğum olacak diye korkuyorum 😕
CmreKsidar Minaliy o haftalarda benimde geldi hatta baya tişörtüm ıslanıyordu. Sonra durdu şimdi çok nadir arada geliyor damla damla 33+4’üm normal diyorlar.
Zeynepelizan Yok canım gayet normal benimde aynı 26. Haftadan beri geliyor sütüm ebe ve doktor da dahil olmak üzere annelik duygularıni çok yoğun yaşıyorsundur demisti
Minaliy sburcu41 normal bence canım çünkü çevremde ki doğum yapan herkese sordum kimsenin doğum yapmadan sütü gelmemiş. Sadece annemin hamileyken gelmiş sanırım bende ona çektim.