Teşekkür ederim size de çok geçmiş olsun. Kürtaj da zor çok ağrı yapıyor diye duyuyordum. Doktor sancı ve kanama başladığı için evde de olabilir dedi. Eve gelir gelmez düşük başladı bebeği gördüm çok ağladım. Rabbim isteyen herkese nasip etsin tekrar. Yarın kontrolüm var inş parça kalmamıştır kanamam neredeyse durdu