Yenigelin5206 Benim tansiyonum hep sınırda cikiyo 13/8 bazen 16/9 cikiyo mide bulantısı baş dönmesi yaşıyorum bu hafta takip yapılıp ilaca baslanicak tansiyon düşmesi için ne yaptınız tansiyon olanlar 2. Gebeliğim ilkinde yoktu bu sorun ne yapicabi bilemedim