poyrazvearya merhaba, ben tektim. Kendi ailem domuz gribi oldular 10günü geçti iyileşemediler😭, eşimin ailesi zaten böyle şeylerde umursuzlar kaynanam sağolsun geleyim mi sormadı aramıyor bile. Eşim sağolsun çok destek oldu. Ben şanslıyım ki ablamın iki kızı abimin bir kızı annemle benim elimde büyüdü. Banyosu, bezi, gece kalkıp beslemesi vs hepsine hakimdim. O yüzden zor olmadı ama sorarsan keşke kaynanam bile olsa yanımda olsaydı. Yardım için değil ama insan gerçekten çok yalnız hissediyor. Bebeğim 16 günlük hala bazen ağlıyorum yalnızım diye. Eşim işteyken evde ses nefes arıyor insan