nuranumut Merhaba kızlar biz cinsiyet partisi yapmak istemiyoruz , fotoğraf çekimi yapmak istiyorum İstanbul da önerdiğiniz Fotoğrafçı bu tarz çekim yapan var mı ve parti dışında nasıl açıklayabilirim sosyal medyada lütfen görüşlerinizi bekliyorum ❤️
gl12cn34 nuranumut ayy bende burda bekliyim bende cinsiyet partisi değil ama fotoğraf çekimi istiyorum . Aklımda şey var aslında Deniz kenarında oturuyoruz . Kumsalda eşimin eline pembe sis vermek bende pembe balonlar tutup öyle fotoğraf çelişebiliriz aslında ama cokta emin değilim bu arada cinsiyetinizde kesin değil henüz doktor tahmin etti sadece ama şimdiden düşünüyorum ne yapabilirim diye
Gizmih nuranumut renk sisleri var ben onlardan alıp sahilde fotoğraf cektirmeyi düşünüyorum ultrasonla falan hatıra kalması için bi bebek ayakkabısı da alabilirsiniz yanınıza 😊 benim şuan göbüş hiç yok o yüzden biraz daha bekleyeceğim gebeliğimide pek bilen yok 😂
gl12cn34 Mommm03 cinsiyet partisi değil fotoğraf çekimi diye belirtilmiş aslında post sahibi özellikle en üstte cinsiyet partisi yapmak istemiyoruz demiş 😂 mesela kız bebek geliyor seklinde fotoğraflar çekimlerinden bahsediyoruz 😂
Mommm03 gl12cn34 sosyal medya ya atmak için resim çekimi yapılacak yazmş parti dışında nasıl duyurabilirim yazmş cinsiyeti bilipte bu tarz çekim yapması tuhaf 😄😄
gl12cn34 Mommm03 tamam kendi biliyor amasosyal medyada duyuracak işte fotoğraf çekimiyle diğer insanlar bilmiyor sonuçta arkadaşları akrabaları vs. neden tuhaf olsun hemde hatıra kalıcak fotoğrafı olur 😂
Mommm03 gl12cn34 bildiği şeyin çekimi tuhaf değil mi hatıra kalması için bnce cinsiyetti bilmeden yapsa çok daha iyi olurdu😁😁😁
Gizmih Mommm03 cinsiyet partisi eşiminde benimde yapmayı istediğimiz bi şey değildi. Ama bi hatıramız olsun istediğimiz için bizde fotoğraf cekimi yapıcaz
Mommm03 Gizmih peki cinsiyeti biliyormusunz . Bnde parti yapmayı düşünmedim evi süsleyip öğrenecektm eşim ve kızımla sonra vazgctm yapmadm herkesin düşüncesine saygım ama ama cinsiyeti bilipte resim çekilmek bana tuhaf
Gizmih Mommm03 11+6 da %80 erkek dendi bi sonraki kontrolde yine erkek dedi detaylıda değişir mi bilmiyorum 😊
Gizmih Mommm03 cinsiyet partiside anı hatıra kalsın diye yapılmıyor mu zaten. Bizde bebişimizle doğmadan anılar biriktirmek istiyoruz . O günleri görmek nasip olursa doğuma yakında bi fotoğraf çekimi düşünüyorum ☺️
Nurcanben Mommm03 ayy kadın heves etmiş illa hevesini kiricaksiniz dimi tuhaf olan hiçbir yanı yok hatıra kalması için fotoğraf çekinmek istemiş bu bence çok normal
nuranumut Mommm03 ben sadece fikrimi yazdım benim gibi olanlardan fikir almak istedim lütfen kötü yorumlarınızı kötü enerjinizi kendinize saklayın . Biz biliyoruz ama ailemiz çevremiz akrabalarımız bilmiyor, onlara açıklamak istediğimiz için çekim yapmak istiyoruz. Olay bu kendini yorma .