Dina Selam kizlar sizde durumlar nasil bende normal ne agri vae ne bisey sadece yatip kalkarken bacak aramda agri oluyor birde yuruyush sonrasi biraz agrim ama gun icinde normal hershey karnimda kucuk gibi herkes 6 aylik falan saniyor sizce dahada buyur mu yoksa boyle kalacak...
Hayalvemasal00 Dina bende 33+3 üm rahmimde ve kasiklarimda kasilma hissediyorum bazen. Bide oturamiyorum kuyruk sokumum cok agriyor 😣benimde karnim kucuk gören 5 aylik saniyor bide karnim asagida. Yururken bebegin agirligini hissediyorum bazen. Benim zor geciyor yani :(
snmtncr Dina bende 36+1 günlüğüm. Benimde oyle sadece gece tuvalete kalktıgımda baski hissediyorum. Çalışmaya devam gun içerisinde hic sorunum olmuyor cok sukur. Bir hafta sonra dogum iznine ayrilacagim allah izin verirse😀
Kanarya Dina bazı sabahlar çatı acısıyla uyanıyorum bende bide ayakta çok kalınca göbeğim çok ağırlık yapıyo aşağı doğru elimle tutup desteklemek istiyorum, ptesi gidicem doktor kontrolüne. 36.haftadayım
Kelebek6060 Dina g canım bende 35+5 im bazen belimde ve karnımda sancılar oluyor ama geçiyor düzensiz sancılar hayırlısı ile gelsin kuZucuklar 😍💟
snmtncr Dina ayy insallah hepimiz bir avazda kurtuluruz🙇♀️ sagkikla kucagimiza alalim yavrularımızı😇
Dina Kelebek6060 bende neden olmuyor hicbisey belim hic agrimadi simdiye kadar🙄erkek olunca bel agriyor bende kiz sizde?
Kelebek6060 Dina erkek canım benim ki Bebek kanala inerken de sancı kasılma olabiliyormuş belkide odur diyorum kontrolüm 8inde bakalım ne çıkacak