Denizinanne benim adım Edanur, ailem ve eşim dışında herkes Eda diyor. Yıllarca uğraştım ama Edanur kimseye dedirtemedim birleşik isim olduğu halde..
Eşimin adı Ahmet Faruk. Ailesi Faruk diyor, eski arkadaşları akrabaları vs.. Ben, benim ailem ve yeni arkadaşlsrı Ahmet diyor.. kabus gibi. İlk tanıştığımız zamanlar kaynanam faruk diye birinden bahsederken kim bu diye düşünürdüm içimden. Görümcem de Ahmet kim diye sormuştu bana😂
Sırf bu yüzden kızıma tek isim koydum. İki isme katttiyen karşıyım