Psikolojim bozuldu resmen. Dikişim yok yapıştırma estetik. En ufak seyde açılacak diye korkuyorum. Öksürürken gülerken yatarken vs. Doktoruma soyledim sakin ol açılmaz felan dedi ama hic rahat degilim. Ameliyat yerime bakmaya bile korkuyorum. Pansumanda kendim yapmadim dokunamiyorum bile