Benimde gebeliğimin başından 3. Aya kadar 000,5 di tsh değerim 3 haftada bir dahiliyeye gidip ölçtürüyordum ilaç falan vermedi sadece Kaya tuzu kullan dedi. 3. Aydan sonra normal değere döndü bebek gebeliğin başında tshı guatr gibi görüp baskılamaya çalıştığı için oluyormuş. Yüksek olması yada 3. Aydan sonra da anormal seyretmesi durumunda ilaç veriyorlar