Ebrarsss Baloglum93 bnde 030323e aldm sezeryan günümü erken gelme durumu olmzsa haftaya yarın kavuşyrz inşllh ❤️
Linabebek1 Hayırlı olsun sağlıkla kucağınıza alın inşallah benimde 09.03.2023 38+5 olcak sezeryanım 🥰🙏
zuhaall Baloglum93 Zonguldak Ereğli echomar hastanesi benim ilk gebelik sizinki birde kaçıncı haftada sezaryan olmuş oluyorsunuz
Aktas3555 Bizimle aynı gün ❤️ Allahim sağlıklı sıhhatli kucağımıza almayi nasip etsin hepimize inşallah 😇🤲
Leylaayla Baloglum93 bende ayni gune aldim cok heyecanli insAllah sag salim gelsinler spinalmi olucaksiniz canim ben o gun 39.0 olucam tam
Baloglum93 Leylaayla bende tam 39+1 oluyorum spinal mi bilmiyorum ki heralde onu sezeryan anında anestezi doktoru karar verir
GokceMom_ Baloglum93 hayırlı olsun saglıkla kucagınıza alırsınız inşallah ❤️🤲🥰benım dogum gunumden bir gün önce sezeryan olucaksınız🥰
zuhaall Baloglum93 kız bende tam 38+1 de sezaryan oluyorum günümüz haftamız aynıymış 😂 senin bebiş çok kilo