Alparslannannesi 8 haftalik hamileyim bu sabah kontrole gittim doktor yeni bebegin kalbi durmuş dedi kan sulandirici vurdu kanamanın sancin olunca gel normal yolla düşük yapalım dedi çünkü bu benim 5ci
Esraliiii Alparslannannesi bizim akraba gelinide bebekelri 3 aya gelince düşüyor o da 4 kayıp yasadı ama Dr ona 2 sene korun bebek yapma dedi peşpeşe mi 5 kayıp Allah sabır verisn ya neden oluyormuş
Alparslannannesi Esraliiii bende 2 sene ara verdim bir kere daha denim dedim oda olmadı nasip olmuyor demekki kromozon bozukluğu var canım bende