Ben daha nerdeyse 11. Hafta içine gireceğim detaylı da doktor ense kalınlığını bile ölceçeyecek kadar küçük dedi, kendi doktorum erkek gibi görüyorum ama net değil dedi çok aklım karıştı, madem net değil neden böyle bişey söyledi belli olsa detaylıda da belli olmaz mıydı arkadaşlar