Baby_is_loading canım bendede oluyordu bi anda gözüm kararıyordu kalbim sıkışıyo gibi hissediyodum ateş basıyodu soğuk terler döküyodum yere yığılacak gibi oluyodum ölücem zannediyodum ya işe giderken kaç kez toplu taşıttan iniyodum. İn bin yapa yapa gidiyodum. Doktorum normal olduğunu söylüyodu ama tansiyonumu düşük geçiriyorum gebeliğimi. Çok şükür şuan yaşamıyorum öyle şeyler zamanla geçer aç kalmamaya çalış anında tansiyondan kaynaklıysa tuzlu şeyler yemeyi dene