Azraa33 Adete 5 gün kala test yaptım kaşık ağrısı yüzünden doktor yaptı test negatif artarmı sizce olsa 5 gün kalası çıkarmıydı adetlerim düzensiz 25 i son adet tarihim
Dilo0 Azraa33 Ben Azraa33 adetime 6 gün kala Test yaptim iki cizgiydi yinede bekledim adetim 1 gün gecikince yine yaptim yine iki cizgiydi Simdi 8+0 haftalik hamileyim inshallah sizinde olur
tugba04 Azraa33 Bende 5gün ve 3gün kala yaptım negatif çıktı ama burda çok okudum erken çıkmayıp adeti geciktikten sonra öğrenenleri olabiliyor yani
Bebek2020 Dilo0 6 gün kala yaptığınız tek cizgimiydi yanlış mı yazdınız bir de erken gebelik testi miydi normal test mi