mrsozturk 11+3 haftalık oldu bebeğim. Bugün kontrolümüz vardı ama doktor tahminde bulunmak içinde erken dedi. Yine de tahminleri alabilir miyimm🫶🏻😊
Fik mrsozturk ben bulunamıyor um ama bu sayfayı deneyebilirsin ücretsiz tahminde bulunuyor bende 11+ 4 de atmıştım %85 kız dedi 😀 https://instagram.com/kizmierkekmii?igshid=YmMyMTA2M2Y=
3kuzuAnnesiyim Fik ee dogru mu bildi dun bir arkadasa erkk demisti kiz oldugunu ogrendi. Hic bebege bakmiyor bile sacma bir yontemi var. O yuzden hic insnmayin sans eseride tutani psylasio.
Fik 3kuzuAnnesiyim bilmiyorum ki daha bebişi öğrenmedim 😅 kız dedi sadece merak ediyorum sizin postunuza sonradan fotoğraf eklemiştim ☺️ bakabilir misiniz sizde
3kuzuAnnesiyim Fik cok sallio 10 kisiden birini tuttunca da paylasio cok bsriz kiz olana bile %85 erkk demisti
Fik 3kuzuAnnesiyim Aaa valla hiç bilmiyorum sadece denedim şansımı öyle paylaşımları görünce de inanıyor insan ister istemez 😅
Fik 3kuzuAnnesiyim https://www.hizliresim.com/3jukxrf Elimdeki fotoğraflar bunlar malesef 🥺 Fotoğraf sırt üstü değil demiştiniz bana elimde olan tek fotoğraf bu şuanlık tahminde bulunabilir misiniz bilginiz varsa