Oluyor haftaya doğum var yine oluyor ara sıra tek tarafı kanıyor hep benim sanırım çatlak oluştu hormonlardan ama normalmiş tabi benim sezeryan olacağı için kan parametrelerine baktı doktorum kanama sıkıntı olur mu diye çok şükür problem yokmuş çok kanıyor ise kan verip değerlere baktirabilirsiniz