-Naz- canım vallaha sağ üst bacak uyuşmam dehset hele ayakta yürürken vesaire uyustukca sağ kasığaaaa inanılmaz dehset ağrı geliyor. Magnezyum da içiyorum her türlü takviye de ama anlamadım fizik tedaviye başlayacağın şimdi, hamile pilatesi de yapıyorum ama yeni başladım daha , korkuyorum işte ilk gebelik de kayıp yaşanınca.. hareket olarak ara da bir yani 3 günde bir diyebilirim pıt pıt hissediyorum. Ama herkes daha küçük hissetmesen de olabiliyor diyor kanamam yok şükür progestan da kullanıyorum takviyelerimizde ama işte o iç güdü korku çok yorucu