Kızlar çok dikkatli davrandım 40 ım çıkana kadar eve kimseyi kabul etmem dedim. Kayınvalidemler hasta hasta geldiler bebeğim grip oldu 30 günlük iken sonra deprem oldu evimiz ağır hasarlı dışarıda onda bunda kaldık derken çok soğuk aldık kalabalığa girdik derken bebeğimin enfeksiyon 35 çıktı zatürre de olmuş o kadar üzgünüm 3 gündür hastanede yatıyoruz. Lütfen doğum sonrası dikkat edin eve kimseyi kabul etmeyin