Merhaba kizlar 8 Şubat’ta doğumum gerçekleşti. Depremden dolayı iki gün gecikme ile kızımı kucagima aldım . Buralara uğramaya fırsatım olmamisti.Butun kötü geçen günlere rağmen elhamdülillah Adanayi buyuk bir deprem bekliyormuş kizimin tek kare fotoğrafını bile yayinlayamadim onca enkaz altında olan ölülere saygimdan .akrabalarim bile 15 günün sonunda doğum yaptığımi öğrendi . Herşeye rağmen hayatta kalıp nefes aldığımız için şükrediyorum. ALLAH bidaha kötü gün göstermesin bütün ülkemize….