Ebrarliva Kızlar çok kötü ağrıyor şuan 19 haftaligim ama başlarından beri var bu ve gittikçe kötü oluyor resmen oturduğunda kilitleniir bacağım zar zor kalkabiliyorum donemiyorum zorlanıyorum böyle bir sorun yaşayan oldumu doktor bişey veriyormu bunun için
Mericylmz Ebrarliva bende 19 haftalığım resmen sağ kalçam tutulmuş hareket kısıtlıyordu ta ki magnezyum kullanana kadar doktorum saolsun verdi ve dinlen çok ayak üste durunca yine ağrıyor
Dilsay Ebrarliva Ooo kalça ağrısı kramp denilince akla ilk ben gelirim🙋🏼♀️8. haftamda başlayan ve kuyruğuma belime vuran ağrıları bir ben bilirim bir de Rabbim🥹O kadar zor ki bazen yerde bırakıyor yarım saat kımıldamamaya çalışıyorum yavaş yavaş o krampın geçmesini bekliyorum..3 özel doktora göründüm sadece magnezyum verildi o ağrıların da hamilelikten dolayı olduğunu yapacak birşey olmadığını söylediler ve bende sadece sabrediyorum😢
Zaferbusra Ebrarliva öncelikle geçmiş olsun ortopedi ve travmatoloji Dr gittim emaar ve röntgen sokamadı elle muayene etti ve fizik Dr yolladı o da baktı siyatik ağrısı dedi ve siyatik eğzersizleri var onları verdi kadın doğum Dr magnezyum verdi onu kullandım ve esneme hareketleri yaptım uzun süre oturmadım çok şükür geçti
Ebrarliva ArvenMom maden suyuna başlamayı düşünüyorum zaten tşk ederim cnm magnezyumun doktoruma sorucam🙏
Susamtohumununannesi ArvenMom Kızılay Erzincan madem suyu al o magnezyumu. Ayrıca doktoruna danış ve bir magnezyum takviyesine başla. Bende 20+4 saat m senin gibiyim Salı günü ilaç başladık
ArvenMom Ebrarliva verir canım doktoruna söyle o ağrı bende de vardı hatta yürümeyi geç saatlerce ağlatıyodu uyutmuyo maden suyu çok iyi geldi
Ebrarliva Mericylmz inanki canım sabah akşam uyusam bile agrior vala. Hamileliğin başlarından beri var bu bende doktoruma solixme.bende magnezyuma baslicsm o zmaan tşk ederim cnm 😍💋