Kızlar merhaba birşey sormak istiyorum doğum rapor parası nasıl hesaplanıyor bilgisi olan var mı internette çok farklı bilgiler var 2 parça halinde mi alıyoruz hesaplamayı devlet yıllık brütüne göre mi yapıyor yoksa güncel brüt maaşın izin gün sayısına bölerek mi kafam allak bullak oldu 🤯