Kalbinannesi ben 3 haftalıkken öğrendim hamile olduğumu doktora gittim ultrosonda baktık doluluk var ama kese yok dedi 2 hafta sonra tekrar gel dedi. 2 hafta sonra gittiğimde de kese vardı ama bebek göremedim. Doktor azda olsa kalp atışı aldı ve 2 hafta sonra gel kesin konuşayım dedi. Geçenlerde gittim çok şükür hem bebeğimi gördüm hem kalp atışını duyduk ve ilk ultroson resmimizi de aldık. Şu an 8 hafta 3 günlügüz. Tek sıkıntım 20 gündür mide bulantısından yemek bile yiyemiyorum. O yüzden her kontröle gittiğimde 2 tane serum takılıyor. Sende canını sıkma canım sende biraz zaman geçsin görürsün bebeğini 😊