tubi94 bende suni yerim en kötü yine normal doğum olur diyordum ama dün sancılandım biraz hastaneye gittim ebeler baktı açıklığım aynı 3cm ama ne kadar açıklığın olursa olsun bebek kanalda değil normal doğum zor gözüküyor sezeryana dönersin dedi üzüldüm dünden beri onu kafama takıyorum🥲 yarın sabah doktoruma gözükecem o ne derse onu yapacağım sağlıkla hayırla kucağımıza alalım evlatlarımızı inşallaahhh💗