Kızlar merhaba, böyle bir post açtım mı daha önce hiç hatırlamıyorum ama.
Benim sol belim hep ağrıyordu zaten fakat fıtık görünmedi kemiğe sıvı enjekte edelim demişlerdi daha sonra hamile kaldım zaten yaptırmadım birşeyde.
Normalde de ağrıyordu ama şu son 3 4 gündür sol bacağım üstüne basamıyorum bel kısmı değil ama sol popomdan aşağı doğru bir uyuşma var ve topallayarak yürüyorum. Direk üstüne basınca hissizlik oluyor ve yere düşer gibi oluyorum.
Bu durumu yaşayan oldu mu? Kadın doğuma mı gitmeliyim yoksa normal bir acile mi gideyim?
Ya da hiç mi gitmesem dayanmaya çalışsam çok kararsızım..