İlk muayene için hastahane araştırırken görüşmüştüm pembemavi ile. Diğer hastahanelerim tamı tamına 2 katı her şeyde 2 katı. Muhtemelen doğum ücreti de öyledir. Tamam iyi olsun anne de bebekte ama aynı işlemlere o kadar fark ödemeye gerek yok bence. Esentepeye gidiyorum şimdi canım minnoş doktorumdan da çok memnunum