Alinrabia Şimdi düzensizlik olduğu için geçen aya göre hesap yaptım bu ay 20 Şubat yumurtlama idi biz eşimle 18 inde birlikte olduk ilişkiden kaç gün sonra test yapılmalı canlar ben şimdi adeti beklersem normaldede gecikmem var o yüzden hani düzensizlikten mi gebelikten mi olmuyorum diye soru işaretleri kalıcak bende.