Ezgimstf Kızlar merhaba 16 haftalık hamileyim oğluşumuz olacakmış isimde kararsız kaldık sizlerinde fikrini alalım dedim.☺️ Cengizhan, pusat, ömür, Hatta ben ömür pusatta düşündüm :))
Janset2105 Ezgimstf ben 29 a gireceğim hala bulamadık erkek benimde eşimle bütün umutlarımız tükendi sanırım isim koyamayacağız diyoruz 😂😂
Batuska Ömür güzel.Bizde Cihangir de karar kıldık.altenatiflerimiz Ediz mert , umut ve Yiğit alp ti.Fikir olur size de belki
Ezgimstf Hasret33 tabi birde o var be kadar çok yanılma payı varmış ya cinsiyette 🙈😅 bende detaylı ultrasonu bekliyorum bakalım kesin erkek mi diye insan ister istemez bir şüpheye düşüyor ☺️😅