Sevimefealp Aysegul7korkmaz bizim için erken oluyo biraz 37 lerde oluyo sırf tarih için erkende aldırmak istemiyorum 8 9 gibi olur benm
BuseS-T Beklerse eğer kızçem ben yapıcam kısmetsee aşırı tırsıyorumm deli heycanlıyım duygularim karma karisik 😂🥰
BuseS-T Baby235 kaç haftalıksınız acaba bende 36+4 teyim doktorum benimki icin beklemeyebilir cumartesi kontrole gel belki pazar bile aliriz seni dedi
Baby235 BuseS-T bende 36+4 deyim ama nstte sancılarım cıkıyor o nedenle yarın son kontrolüm var. Muhtemelen pazartesi sezeryan yapacak.
Aysegul7korkmaz merve211 ayy inşallah ilk doğumum olcak çok değişik duygular içerisindeyim Allah yardımcımız olsun🥰