Newborn Sila66 canım ben owil markası ve e bebekten aldım birkac tane ama daha doğmadığı için kullanmadım ama araştırarak aldım
Gizzgzz Sila66 fermuarlı hazır kundak aldım 2 tane zaten aşırı kundaklamam owli in kundakalrına bakabilirsin
Elfs Sila66 hayır dar değil benim bebeğim 8.5 kiloydu karnına sarmıştım kolları da sarsam olurdu büyük ihtimal cırt cırt yerleri uzun ayarlanabiliyor. Kaç kilo bebeğiniz?
strawbery Sila66 hazir kundakta rahat etmedi benim iki bebegimde bildigin müslin bezlerler kundak yaptin okadar rahat ediyorlardi ki onlarla simdi dogucak olan kuzumada muslin kullanicam