Esomeso ben bu sabah yaptırdım. Etrafımda doktor sayısı çok olduğundan yaptirmamin iyi olacağını soylediler. İyi ki yaptırmışim. Ultrasonda bebegimin gelisiminin guzel, sağlıklı oldugunu görünce cok rahatladım. Kan sonucu da önümüzdeki hafta çıkar dediler ama herhangi bir sorun olmadığını söyledi. Siz de eminim kontrole gideceksiniz gittiginizde yaptırın. Ekstradan bir tek kan alınıyor o kadar. Ki sonuçlar kesin yargıyı icermiyor sadece öngörü açısından önemli.