323832 ebrutrn benim açlık 84 1 saat sonra 114 1 saat sonra 92 idi normal demişti sınır nedir bi fikrim yok canim
Meribiri1 ebrutrn açlık 90 ı , 1. Saat tokluk 140, 2. Saat tokluk 120 geçmemeli denmişti bana benim 160larda çıktı diyet yapıyorum
Yarenylmz ebrutrn etiket yapmamışsınız şimdi gördüm 🙏 açlık 105, 1. saat tokluk 190, 2. saat tokluk 165 diye biliyorum
Betulll1996 Meribiri1 canım bende öyle kan şekerini ölçüyormusun peki ben sabah açlık birde tokluk ölçüyorum akşam ölçüyormusın tokluğu merak ediyorum
ebrutrn Yarenylmz herkes farklı biseyler söylüyor ya kimi açlık sınırı 90 diyor kimi 95 kimisi de sizin gibi 105 diyor hangisi doğru acaba 🤔
Meribiri1 Betulll1996 bana endokrinoloji doktoru üç öğün aç ve 1. Saat tokluk ölçüp yazacaksın dedi günde 6 kere ölçüyorum