Gzmmm123 Benim ilk zamanlarımda besin kaynağımdı
1makarna salatası 2.mantı diyebilirim. canım hiçbir şekilde akşam yemeği vs. istemiyordu iştahım yoktu o tarz şeylere hep bu tarz yoğurtlu şeyler ve hep yoğurtlu çorbalar istiyordum çok şükür şu an 26+5′iz bi sorun sıkıntı olmadı. Yani ona bakarsan her şeyin fazlası zarar bir şey abartılmadğı sürece hiçbir zararı yoktur bence.