Gamzecem açlık tokluk olarak ölçüyorum bende ama her gün 1 öğünü ölçüyorum sık ölçmek iyi değilmiş zaten mesela bugün öğlenin açlık tokluğunu ölçtüm yarın akşam ondan sonraki gün sabahı ölçeceğim ben böyle gidiyorum fakat ablamda sizin gibi ölçmüştü doktorunuz ne dediyse onu yapın