ArvenMom Neslicikk gaz veya şişkinliktir canım o haftalarda banada çok oluyordu 24 haftadayız karnım şuan kocaman oldu o haftalar imkansız bebek 10 gr bile değil
Meltems53 Neslicikk geçer bir süre sonra o haftalarda gaz sorunu çok oluyor. Hamilelik göbeğinin çıkmasına daha çok var merak etme.
Mineklc Neslicikk hamile taytlarından aldım ben azıcık bol ama çpk rahat oluyor.Üstede kış ayı kazakla falan idare ediyorum şimdilik
Mzgnormann Neslicikk 28 haftalığım daha yeni yeni çıkmaya başladı yani senin daha küçücük bebek parmak kadar bile değil
Serife2323 Benim de 9 10 haftalarda karnım baya şişmişti sonra bi anda yok oldu şuan 15 haftalığım dışarıdan hala hamileliğim hiç anlaşılmıyor🙂
Elaa_gozz Neslicikk 6.5 7. Ayımdan sonra çıkmaya başladı benim 5. Ayımdan sonrada kilo almaya başlamıştım 1.5 2 ay geçtikten sonrada karnım çıkmaya başladı