Kızlar herkese merhaba okuyan herkesin bi avaz kurtulacağı bi doğum olur inşallah 🙏🏻 ilk hamileliğim normal doğum istiyorum fakat bilgi kirliliği olabilir doğru olabilir emin konuşmak istemiyorum ama normal doğumda vajinada çok genişlediği için erkekler eskisi gibi haz almadığını yazan çok var kimisi rahim kendini topluyor tıpkı eskisi gibi oluyor diyen var sezeryan da göbekte iz kalıyor mu yoksa bu lazer dikiş dedikleri şey ile mi dikiliyor sezeryan göbeğim asla gitmedi diyen varmı