Neris_poyraz Kızlar 13.4 gebeyim ikili test sonucum çıktı doktora yarın gideceğim ama önden sizden fikir almak istedim yardımcı olurmusunuz?
Gamzesiratas Neris_poyraz ilk başta şunu söyliyim canım çıkan hiç bir sonuca inanma oğlumda yüksek risk çıktı spina bifida diye bi hastalık var dediler alalım dediler inanmadım perinatolajiye gittim hiç bişey yok dediler ama yine de risk olabilir sıvı alalım dediler kabul etmedim aylarca o korkuyla bekledim oğlum sapa sağlam doğdu eğer dinseleydim şimdi bi evladımın katili olmuş olacaktım demek istiyorum ki lütfen inanmayın çünkü gittiğim çok iyi bi doktor sende olan bi hastalık bile o testleri yaptırınca bebekte varmış gibi çıkıyor demişti
Ysmnrn Neris_poyraz hiicccc panik olmayin. Yas riski cikmis. Benim de yas riskim vardi ama sonrasi sorunsuz devam ettim. Ikili testlere bakmayin siz. Doktor gereken aciklamayi yapar bana amniyosentez dedi ben onu da yaptrmadim. Stres yapmayin gece gece.
Sahnedekimadam Sonuçları hastaneden aldıysan grafik varsa yorumlanabilir canım, e nabızdan bakıyorsan o iki değerden anlaşılmıyor.Hesaplaması var, anca doktorun söyleyebilir.
Ilaydaerd Neris_poyraz Neris_poyraz 30-35 yaş üstünde zaten yüksek risk oranı daha yüksektir o yüzden içinizi karartmayın yarın doktorunuz gerçek sonucu söyler zaten size
Hilalina Neris_poyraz grafikten sonuçtan anlamam ama risk gözüküyor dese bile Dr un içini ferah tut bana da 3 gün önce Dr um biraz risk gözüküyor dedi bugün perinotoloji de muayene oldum Dr. Ultrasonda Bi sıkıntı görmüyorum dedi şükürler olsun. Testlerin yanılma payı çok yüksek hiç stres yapma bence
Neris_poyraz Hilalina dilerim ki öyle olsun. Ultrasonda herşey yolunda gözüküyordu. Bende gittiğimde perintoloğa yönlendirirler belki 🤔 çok teşekkür ederim
serpil1baby Ilaydaerd benim yaşım 32 çizgi en alt değerde çıkmıştı sedece yaş ile değerledirilmiyor kan değerleride önemli. Kandaki pap a değeri çok düşük görünüyor.