Momdiary
Keşke benim kayınvalidem de böyle olsa.. Bizde daha tam tersi ben çok üşüyorum soğuğa hiç dayanıklılığım yok bu yüzden fazla dışarı çıkmıyorum diye sürekli laf eder.. Bana dışarı çıkmam için lafla baskı yapar, senin için bünyen alışsın der. Tamam ama ben çocukluğumdan beri böyleyim bu saatten sonra nasıl değişsin bünyem, eşimde biliyor en ufak bir soğuk kaptım mı hemen hasta oluyorum serumluk oluyorum ama o da annesine bu konuda pek birşey demiyor.. 🙈🙈🙈 Siz bu yönden şanslıymışsınız