Eylül ayında hamileliğimi adete 5 gün kala normal kaset test ile öğrenmiştim. Bebekte çıkan hastalık sebebiyle kürtaj olmak zorunda kaldım. Şimdi 3 ayı doldurdum ilk denememiz. Benimde bat 27-28. İnsan o duyguyu kısa süreliğinede olsa tadınca olmasını çok istiyor. Günlerdir test yaptım ve hep negatif. Açıkcası umudumda yok. Vücudumda bir değişiklikte hissetmiyorum. Umarım sen güzel sonuçlar alırsın 🤲🏻