babymomy12 Kızlar 36. Haftaya girdim vajinada iğne gibi bi batma oluyor bide arada giren adet sancısı gibi kasıklarım ağrıyor bebeğimin gelişimi çok önden gidiyor 38 hafta sezaryendi 37 ye çekti doktorum haftaya sezaryene giriyorum bebek ultrasonda 39 haftalık gözüküyordu geçen hafta 🤰🏻 gelişiminden mi kaynaklı bu ağrılar doğumun belirtisi midir
Aysegul7korkmaz Ben de 37 haftalığım ve ilk hamileliğim iğne gibi batmaları doktoruma sorduğumda bebek kanala yerleşmeye çalışıyor çok normal demişti bugün de 3 mart için sezeryan günü aldık umarım sağlıkla kucağımıza alırız bebişlerimzi🥰
Seydo54 Benimde 3 martti ama batmalar sancilar kasilmalar toplanmalar cok olmaya basladi, yürümek imkansizlasti resmen, aaat gibi kosturan ben simdi surune surune gidiom🤪🙈 2 gun sonra sezeryaaan (ikinci sezeryanim olacak)
babymomy12 Seydo54 ah evet toplanma ve sertleşme benimde fazla 🥹 neyse sağlıkla gelsinler hiç önemli değil 💖