Mumm91 Kızlar 15 haftalığım karnım hafif belli pantolonlarım dar geliyor hamile giyim için nerden neler aldınız🌸 geçici bir dönem olduğundan çok da bütçe ayırmak istemiyorum
Mervvvever Mumm91 13 haftalik benimde şimdilik sadece tayt aldım kilo almadım ama fermuarli pantolonlar sıkıyor ister istemez önceden de beli lastikli pantolonlarim vardı onlarla devam ediyorum
oglusununannesii Mumm91 Ben 6 aylık hamileyim , 2-3 adet tayt aldım üzerlerine de 3-4 gömlek aldım , sürekli onları giyiyorum hem rahat hemde gereksiz bir sürü şey almamış oldum doğumdan sonra da giyebilirim.
Tubatgn Mumm91 Bir tane eşofman bir tanede kot aldım 2 tanede tulum aldım ama hamile olmasan bile giyebilirsin o tulumları Hep elbise etek ve oversize kazaklar ile geçiştirdim gereksiz fazla kıyafet almak
Narinsuu oglusununannesii kaç haftalık hamilesiz, tatların bel kısmı sıkmıyor mu benm mi.karnim çok büyük acaba
oglusununannesii Narinsuu benim aşırı büyük bir karnım yok hala birde çok sıkı belli değil aldıklarım esnek olduğu için sıkmıyor
Lutfiye20 Mumm91 hiç birşey almadım hamile kıyafetleri nedense daha pahalı sanki geçici bir süre diye bol olan kıyafetlerimi giydim 37. Haftamdayim pantolonlara da saç tokası taktım😂
motherlion01 Mumm91 bende 19 haftalığım hiç hamileliğe dair bişe almadım sizinde çünkü karnınızın büyüdüğü dönem tam yaza gelecek ben sadece hamile taytı alıp üzerine yazın salaş tişörtler giymeyi düşünüyorum normalde zaten salaş spor giyiniyorum elbiselerde zaten gömlek elbise karın büyüsede olur diye düşünüyorum şuan hafif karnım var pantolonlarımı normalde kemerle giyerdim şimdi kemersiz giyiyorum dediğiniz gibi alışveriş yapıp çok bütçe ayırmak bana saçma geliyor
Deletedmom_116 Mumm91 Tayt dışında bişey almadım ha bid emont aldım ama normal ihtiyacımı Sadece az büyük aldım o kadar Bişey almadım ama sanırım almak zorunda kalıcam çünkü ne giyersem çok daraltiyo
Sevval0308 Mumm91 bulunduğunuz şehirde LCW outlet var ise bakabilirsiniz yok ise normal LCW den alabilirsiniz hem kot pantolon hem tayt hem eşofman hemde tunik ve bluzlerimi oradan aldım 5 ayligiz 🥹🥰
Lajour Lcw online’dan bel kısmı lastikli kot jean aldım 2 adet, şu an 34 haftalık hamileyim dönüşümlü olarak 26.haftamdan beri kullanıyorum memnunum, onun dışında bir iki tane oversize gömlek almıştım , içine eşimin tshirtlerini giyerek kullanıyorum .
Lazz61 Mumm91 ben 22 haftadan sonra hamile taytı be eşofman aldım süper rahat üzerine zaten tişörtler oluyor.