Mervemerii Herkese merhaba☺️7 haftalık hamileyim bugün kontrole gittim ve doktor kese var fakat bebeği göremedim dedi.Alttan muayene olmak da istemedim aynı durumu yaşayan var mı?
Ervablog Mervemerii merhaba bebeği de haftaya gittigizde görürsünüz insaallah. Benimde oyle olmustu. Alttan muayene olmaya gerek yok bence
Aytekin1 Mervemerii alttan muayenenin ne zararı oluyor acaba sanırım devlette genelde alttan yapılıyo bende oldum bir sefer
Elitopatra25 Mervemerii bende gideceğim pazartesi keseyi görmek için tam 6haftalik oluyo pazartesiye kadar goruzurmu kesem acaba sizin kaç haftalık kese gözüktü
Mervemerii Ervablog inşallah görürüm 🥰yani kimisi gerekli diyor kimisi gereksiz diyor çok arada kaldım bende
Cvkhll Aytekin1 Hiçbir zararı yok var diyenlerin cahilce konuşmalarına sakın takılmayın hem kilo yüzünden hemde ilk zaman bebek küçük diye belki 16 haftaya kadar alttan baktılar riskli gebe olmama ve günde 4 kez progestan kullanmama rağmen 🌺
Senemsu Aytekin1 hiçbir zararı yok canım,zararı olsa zaten doktorlar bunu uygulamaz❤️Ben ilk 8 hafta alttan muayane oldum hiçbir şey olmadı olamaz da zaten ne olacak🥰
Elisa46 Elitopatra25 bence bir hafta daha bekle öyle git en azından bebek tam görünür. 6 haftada bebek görünmeyebilir bazen alttan muayene ister.
_tulayb26 Mervemerii benim de öyleydi canım 8+3 gibi gittiğimde görmüştüm bebeği drum alttan kendisi muayene etmedi aceleye gerek yok diye bekle bakalım 10. Haftaua kadar kötü nişey düşünme şimdi biz doğduk 8 aylık olduk bile daırısı başınıza 🥲❤️🩹
Mervemerii _tulayb26 yaa maşallah🐣umarım dediğiniz gibi olur dün çok üzüldüm kendime kızdım bir dahaki kontrolde bakalım neler olacak ☺️
Gizzgzz Mervemerii 4. Haftanın sonuna doğru alttan muayene oldum ve kese göründü bebek te 6.haftanın başında normal ultrason ile göründü ama herkeste hatta her hamilelikte değişiyor muş alttan ultrasonun hiç bir sıkıntısı yok cinsel ilişkiye girmekten çok daha kolay ve basit bir işlem
seymadegrmmci95 Mervemerii bende bugün gittim canım aynısını yaşıyorum ben çok ağladım oysaki normal birşeymiş ☺️
Mervemerii seymadegrmmci95 bende çıkarken çok ağladım psikolojik olarak zorladı beni🥲zaten doktor da çok asabiydi biraz da o korkuttu
Mervemerii @ tunayalin Ysmnrn ya bilmiyorum etraftakiler çok korkuttu asla olma dedi o yüzden yaptıramadım bir dahaki kontrolümde yaptırırım o zaman gerekirse 🥺
Ysmnrn Mervemerii benim alttan muayene sayesinde dis gebeligikten suphelendiler. Allah korusun tabii ama kotu bir sey olsa dr yapmaz.
seymadegrmmci95 Mervemerii aynen mervecim aynı şeyi yaşamışız ben hâlâ istemsizce ağlıyorum doktorumda asabi 🤭
Denizkaramuk Mervemerii bende alttan muayene oldum kim dedi size zararlı diye zararlısı olsa bu kadar insan yaptırırmı? Birde gebelik boyunca en ufacık rahatsızlanmada sancıda hastaneye giderseniz alttan muayene ediyorlar bundan hiç korkmayın lütfen önemli ve bazen gerekli bir işlem
Mervemerii Ysmnrn yani haklısınız ama çok gerildim zaten tek gittiğim için psikolojik olarak da zorlandım ve daha önce de yazmıştım gerekli diyen de var yaptırma diyen de var ilk hamileliğim olduğu için bilemedim bende