Bebitommm23 çatlamak en büyük korkum doktorum 16 da sordu bana krem kullanıyor musun diye hayır diyince mustelanın çatlak kremini tavsiye etti 16. Haftadan 26. Haftama kadar mustela ile hiç çatlamadım çok düzenli şekilde de kullanmadım her duş sonrası sürdüm. Sonra karnımda ki çiziği çatlak sanıp psikolojim alt üst oldu ve arkadaşlarıma sorarak hemen badger sipariş verdim dün yine duş sonrası ikili kombo yaptım badger aşırı kalın yapılı bir yağ ve asla gitmiyor sürdüğünüz yerden, mustela ise direk krem formunda ve emiliyor ikisinden de çok memnunum inşallah ilerleyen günlerdede çatlak olmasın diye artık hher akşam sürüyorum karnıma 😊