3 bucuk yıldır istiyorum. Bu süreçte neler yaptım neler. Kac kez yumurta takibi, iki aşılama, iki rahim filmi, tüp bebek. Kimyasal gebelikler, en son 5 ay önce kalp durması. Bazen kalbi durmasa su haftalarda olacaktım diye söylerken buluyorum kendimi. Sanki anne olamayacağım gibi sağlıklı gebeliğim olmayacak gibi hissediyorum. Her ayda umutla bekliyorum halada elimden geleni yapıyorum pes etmiyorum. Nasip gercekten dua bekliyorum ben ve bekleyen herkese.